tisdag 12 juni 2007

Sooo sooooo bored . . .

Ytterligare en dag som spenderades sittandes hemma efter jobbet i hopp om att få göra något kule under eftermiddagen lyk shootin sum skatebordin friends but nah. Tycker att nån borde ta initiativet till att åka å skata, typ stenman..sitter hemma om dagarna och inte har nåt jobb, wtf! gör nåt! Im tryin here but its not gonna work if u dont wanna fuck me no more. Nog om tråkigheter, igår spelade vi beachvolley, jag, jacke, johan, micke och deras kompisar plus workardaniel. Det var mad nice, bra spel och sedan lite bad med folle och en engångsgrill med lite sibyllakorvar.

En spännande händelse igår var även att det var lite storm på kvällen, massa blixtar å grejor...regnade som fan och smattrade ner hagel. Man fick till och med stå och skrika åt varandra i uterummet för att höra något över huvudtaget, det var lite fränt. Hur som helst så gled jag på stan idag nyss för att inhandla ett större minneskort till kameran och fler laddningsbara dyra jävla batterier, men det finns inte?! vafan, det fannas ett 1gb minneskort på Åhléns men det suger, och så fanns det endast 1800mAh batterier på Beges, vart fan är Ludvika på väg? Ska det inte finnas någon elektronikaffär som har laddningsbara batterier eller minneskort av vettig storlek? Helvete! Det gjorde mig bara mer deprimerad över att behöva gå omkring ensam i stan hela sommaren. Känner mig nästan lite som khalle nu som hatar Ludvika nå fruktansvärt, men jag börjar förstå han nu när jag har bott i sthlm i snart ett år, finns i princip inget man kan göra här som man inte kan göra i sthlm, kommer fan inte på nåt alls. Någon som har något tips? Jo fan, gå in dyngrak på krogen...det är fan omöjligt i sthlm. Man kommer ju knappt in om man är nykter så om andedräkten ens luktar annat än bra så kommer man inte in. Mycket kritik men jag har tråkigt, sorry.

Börja även störa mig lite på den nye nationella lanseringen av vårat fina community sthlmsfinest.com, och nu finest.se. När fan ska fotograferna i övriga städer börja fota? har ju gått snart tre veckor, känns som detta borde timats lite bättre så att fotograferna utifrån började fota helgen efter lanseringen, men icke...fast det dyker säkert upp bilder till helgen.

Blir det nån fest i helgen? Förmodligen inte eftersom alla är på hultsfred, eller? Nån som har lust att kicka upp nåt så give me a call så ordnar vi det där rätt sweet...Är det ingen mer än jag som är sugen på en sån här mysig kväll?

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, told you so. Själv ska man börja jobba imorrn, det känns tungt men vad gör man inte för lite cash att betala din mamma med :P

...

skojar bara

...

jag skulle aldrig betala din mamma, hon gör ju allt gratis, yadidisay?