fredag 1 juni 2007

Batmobilen körde förbi mig!

Redaktionsmiddag igår, trevligt trevligt! Målet var tydligen att supa oss alla under bordet, gick väl mer eller mindre ok. Fick iaf vänta på bussen bra länge innan jag sedan fick gå 2km hem...Bättre var det för min tyske kompis som somnade på sin buss hem och sedan hamnade rakt ute i ingenstans och fick gå 30min hem...haha sucker! Fick min väska idag! WOHO! Den är ännu bättre än vad jag trodde dessutom, SWEET! Blir till att använda den imorgon när vi ska på Emil, Per, Andreas och emils polares spelning i Eskilsparken i Haninge imorgon 21.30...B there...Efteråt ska vi grilla å möjligtvis förtära alkohol?

För er ledsna stockholmare så har jag beskedet att jag åker hem till LA, compton på söndag...börjar jobba på måndag så...ja...Har för övrigt lagt in ett fett bra spel på min PSP, Scarface - Money, Power, Respect. Det är klockrent...man dealar knark och tar över turfs i miami. Och man får se snuttar ur filmen titt som tätt.

Och idag, mina damer och herrar, körde batmobilen förbi mig...Jag skulle gå å köpa en pizza när jag tycker att jag hör något väldigt "manligt" vrål och går ut på balkongen för att kika, nämen då är det batmobilen som är ute och åker...trots att det är körförbud på den pga. jetmotorn osv. Fett fränt! För er som vill så kan ni komma å ta på mig imorgon i Haninge som sagt...För övriga i LA så syns vi på måndag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Shit, fett många posts utan kommentarer. FÖR många. Det är fan dags för mig att skriva nåt. Jaja, spenderade också dagen lite små-balfull hemma, kollade på tv, spelade gitarr, the usual. Imorrn ska det grillas, fast vi får vara lite försiktiga ifall din mamma är i närheten. You know how she gets when she smells sausage - same how she gets when she see my sausage.
Aja, syns imorrn - peace