lördag 23 juni 2007

Att cykla hem med en tv på fyllan...

Ja det var en konst som morgan bestämde sig för att pröva på igår, Morgan hade fått för mycket alkohol men var bestämt varken arg eller full, det var heller inte han som hade lagt pizzan utanför Max uppfart. Kvällen började hemma hos mig där vi väntade in lite gäster och var lite trevliga innan vi dissade festen och åkte iväg till Jorge och käkade mat, drack och rökte vattenpipa. Äpple var smaken som vattenpipan bjöd på, lite småtrist men vi får ta och hooka upp nån annan smak. Nästa helg är det Ludvikafesten och Peace & Love, peace&love vore sköj men dessvärre är biljetterna slut och de kostar ändå galet mycket. Så förhoppningsvis så kommer min tyske kompis till ludvika nu till helgen!

Jag känner mig galet sugen på att fota skate nu, vädret suger och hallen är nog skön...men jag ska nog bara ligga hemma och få kroppen i rätt stämning. Vi festade sen hemma hos max, massa folk och även min arbetskamrat niklas modig bestämde sig för att titta förbi...det var mysigt...nintendo wii och guitar hero bjöds det på men wii't fuknade inte så jag var lite sad :( Igår dracks det batida, kokossprit, fyfan så gött...typ 6år sen jag drack det sist...aja nu ska jag gå och lägga mig i soffan och somna eller dylik. PEACE

Inga kommentarer: