tisdag 26 juni 2007

iz been a long time

Dags för ett nytt inlägg känner jag, min kropp säger till känner jag...Slog i knölen precis bredvid armbågen idag, det gjorde så jäkla ont. Fyfan, är helt öm...Men det hindrade inte mig från att lira beachvolley idag efter worket med workmates. Det var rätt slappt...känner nu att det var lite dumt att försöka hoppa upp och blocka/smasha med vänsterarmen (den jag har ont i). hur somh elst så anlände jag hem sen galet törstig...men då var jag tydligen utelåst, romina och hennes pappa var borta med bägge mobilerna avslagna och mireyas nummer har jag icke och alexandra var itne hemma...så jag ringde min bror som fick skjutsa mig till smedjebacken för sambaträning. Kinda fun, galet ont i handen också efter allt slagande mot trumkanten samt stickor/blåsor från de dåliga trumpinnarna. KOM OCH TRÄNA MED CAPETAS DO SAMBA!!! vi behöver nytt folk, det är faktiskt rätt roligt att slå på trummor i några timmar och sen supa ner sig efteråt och komma in backstage - tro mig.

Igår fotades det en hel del skate, 284 pixx blev det...flest från rampen och några från mitt å tobbes hemliga efterkör som visade sig bli rätt fränt. Lite taskiga omständigheter vid rampen med skinande och väldigt stark sol vilket krånglade till det lite med blixtarna osv i vissa vinklar. Men inget som jag inte kunde lösa så att säga, till helgen får jag förhoppningsvis besök av min tyske kompis och Emil...Eller? Vi lär fixa till nån plats att sova om min käre mor tvärnekar att låta oss sova där, huset fullt med ungar...jag ska försöka övertala henne med att vi slaggar i tält, dont worry...det är fett stort. vi kommer ha ett rum var i tältet i så fall.

Aja här kommer en bild som ajg blev rätt nöjd med från gårdagen... Iz the pic nice?

Inga kommentarer: