torsdag 3 maj 2007

rate my poo

http://www.ratemypoo.com är ju ett fyndigt påhitt som är ganska lustigt, och seriöst. Snyggast.se är ju självklart att det kan finnas, men ratemypoo? ratemenude fanns tydligen också nu när man sökte på det, men det är nog lite mer av en porrsida. Ni som känner för det kan köra the förstoppningsversion och spara på korvarna lite innan ni släpper ut dem å sen fota dem och slänga upp de på ratemypoo.com...jag kommer rösta 10 på alla som gör det, jag lovar.

Ks idag, den klarade jag tydligen också...men fan känns surt, ett skrivfel i tentan gjorde så att jag missuppfattade frågan, fast duden sa att det stod fel på a frågan, men då antog jag att det gällde a-provet och inte b-provet...men tydligen så gällde det allas 2a...fett surt, men jag gjorde rätt fast med en siffra för lite så det borde ju ge poäng för visad förståelse, annars blir jag mad. Nästa vecka är sista real veckan sen är det tentaperiod och sedan "sommarlov" aka ner i verkstaden och slita. aja nu ska jag nog kolla på snakes on a plane. "Enough is enough, I've had it with these motherfuckin snakes on this motherfucking plane!"

1 kommentar:

Anonym sa...

shit, du glömde visst säga att jag ägde er alla när vi spelade risk...