torsdag 10 maj 2007

Jakten på sleepyheads del 2

Så sista ks'en ägde rum idag, det gick faktiskt åt helvete...men dock så fick vi tillbaks förra ks'en...jag fick 13 av 15, YES! bonuspoäng till tentan och jag fick ett poäng mer än min tyska kompis, IN YOUR FAAACE! Sedan gled jag och min tyske kompis på stan för att köpa studentpresent åt hans gurlfriend nesma som tar studenten imorgon(?) Yepp det är skumt men hon går tyska skolan precis som min tyska kompis gick...där är de mindre vetandes om när skolan ska sluta osv. Hur som helst så pitstoppade vi på Webbhallen, lagomt skön affär...de har 4st ps3 konsoler och x antal xbox 360 konsoler som man kan spela på...för en gångs skull kunde man spela nåt annat än det där jävla motorstorm, men då ska min tyska kompis självklart ta kontrollen och trycka på motorstorm, stolpskott! Gick inte atthoppa ur spelet heller, iaf inte vad vi vet så vi spelade i typ några sekunder och gick sedan vidare för att inse våran förlust.

Nu ska jag käka lite och kolla på film, vi har hookat upp lite currykyckling med ris, ASGOTT!!!
Här följer ytterliggare en söt bild på sovande klasskamrater, det ser ut som en pose but it's not. Btw så skickade vi sedan in denna bild till läraren för att vi blev fuskanklagade, det är restepca.

A men vafan, vart är ludvika på väg egentligen...världens nyheter: http://www.dalarnastidningar.se/nyheter/ludvika/

Fågelskådardag på söndag
LUDVIKA


På söndag är det fågelskådningens
dag och bäst utbyte av den får man klockan 06.00 vid en guidad tur runt
Marnästjärn. Ornitologerna genomför två guidningar, den andra klockan
08.00.


Man kommer att vandra i lövskogsbeståndet vid Marnästjärnens utlopp
och vid tjärnen. Man törs utlova vårfåglar som svartvit flugsnappare,
grönsångare, kanske göktutor och om man har riktigg tur så kanske man får se
rörhöns. De häckar två par i Ludvika, vid Kasttjärn och Marnästjärn. Dopping och
sothöns finns också att se.


Bo Jofferbo.joffer@daltid.se
Publicerad:
2007-05-10 12:35

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmm jag har en känsla av att jag kommer dyka upp på bild snart...

Anonym sa...

Ludvika är sig likt alex ;)