söndag 13 maj 2007

Jakten på sleepyheads del 4

Dis u bwoi A from the Compton-Ass-Gangstas comin live from da HS, ya kno how we do, we keepin it real. Steppin it all up comin live from HS powered by the Vista version. Så för er som itne fatta så har ajg uppgraderat mitt operativsystem till Vista, yepp jag vet...ni tycker att det suger...men det är rätt coolt...exempelvis så kräver det 700mb ram minne, standard...det känns kul...men det är fräscht och snyggt, och rätt användarvänligt...Massa shit man kan ha koll på etc.

Så idag spelades KTH turneringen i brännboll, reglerna sa att varje lag skulle va minst 8pers, men det var inte ett enda lag som var 8pers...indek hade 7...vi övriga hade 4 respektive 3...men det var väl kul, har sträckt varenda muskel jag har i kroppen och ni ska bara fatta hur kul det var att springa 28-20-26m för att sen bli bränd precis innan sista konen och få börja om på kon ett...korrupta domare. "Vilken fitta han är trots att han går i min klass" tyckte en av våra inhyrda lagkamrater om den tillfälliga och överseriösa domaren.


Jag tänkte inte heller lägga av med mina sovande klasskompisar utan slänger upp en till, so Emil du hade rätt...här har vi dig...kan nog vara den bästa, iaf mest diskreta.

1 kommentar:

Anonym sa...

oh shit, det där var verkligen höjden av wigga-ness. äkta m-t-wee snack yadidisay?
aja, syns om 3 sekunder