lördag 12 maj 2007

Jakten på sleepyheads del 3

Blev inget inlägg igår, dagen var fylld med ks-hämtning, sola med kläder på trottarkanten i 1 timme, och fest...Grattis nesma (tog studenten igår), hoppas johannes sa att det var jag som valde skor :P hur som helst så var det fest ute i bergshamra i Ali och Claes ära, de fyller år om typ 1 vecka så dehade fest igår...rätt nice och mysigt...det spelades krona och jag är själv rätt nöjd med att träffa Dans glas, han satt bara bredvid och kolla med ölen i handen...Fast han fångade ju typ kronan med glaset, men vad är det för reaktion när man spelar ölspelet? "Oj här kommer en krona flygandes, bäst jag fångar den med glaset å spiller ut massa öl på byxorna" kul var det iaf...Så datorn min ska äntligen bli såld, ikväll närmare bestämt...så jag sitter å installerar windows xp home å grejar...fett jobbigt när man glömt skapa en ny partition när man redan installerat om shiten...och till råga på allt så är windows'et jag har på italienska..så jag lär tanka en svensk version..balle

yep he's sleeping, its tru...

1 kommentar:

Anonym sa...

ojoj, 2 inlägg på en gång. var mad nice igår - hur mycket gratis käk och booze som helst överallt :D
skorna var också en succé