tisdag 8 maj 2007

Jakten på sleepyheads del 1

Sista ks'en i diskmatten närmar sig, rättare sagt på torsdag äger den rum...sen är det i princip två veckors ledighet och en jobbig elektrotenta...Sen är det slut, in i verkstaden och tjäna pengar. Vi håller på att studera stigar, cykler och spännande träd på matten...yepp, det är minst sagt spännande. Så mina Oompa loompas är på väg nu, skickades idag och dyker väl upp om ett gäng dar...Fast dealen är inte helt done, de chargade mitt kort på pengar 2 gånger...fast det är lite skumt..för pengarna är inte tagna än, de är bara reserverade...jaja shit the same

Imorgon ska vi hooka upp lite school, långlab i elektro (sista labben!) och sedan stressplugga matte två timmar innan vi ska avnjuta en dyr middag på SysterOBror med standup komedi efteråt featuring David Batra! Blir tydligen 8 pers lr nåt...För er som lyssnade på The Voice rätt nyligen så kanske ni hörde att romina var med och tävlade...det var rätt nice priser...men nej det skulle dessvärre inte gå vägen..förra gången hon var med vann hon iaf sin tävling men blev sen inte dragen i utlottningen...För er som är sugna på å se vältränade hingstar från medieteknik kan dra sig till Gärdet kl.16 på söndag...då är det KTH-mästerskap med brännboll som event, jag ser ingen annan utväg än vinst


Har förövrigt samlat på mig en del bilder på klasskamrater som sleepar under föreläsningar detta år, tänkte sammanställa detta med en liten fin bildserie

2 kommentarer:

Anonym sa...

1 bild, shit vilken bildserie

Anonym sa...

Va i helvete gör jag där?
Jag sover väl aldrig i skolan?