onsdag 16 maj 2007

Jakten på sleepyheads del 5

Det här luktar ju som mammas örter!...
Jadu, ingen kommentar direkt...iaf förrgårdagens kommentar.
Igår var det okej väder ute, inte alltför kallt, inte alltför molnigt...så man kunde ta ett par vita sneakers och tröja. Skulle egentligen hookat upp mina Oompa Loompas men ena var inte lacad och jag var stressad så det fick dröja till idag kanske? vem vet, Hämtade en lite goodiebag igår, lite blandat shit i...det jag tyckte mest om var självklart VooDoll'en jag fick :) -Black Mamba

Tentaplugget har satt igång, mestadels elektro på schemat...för den måste man verkligen fixa...så idag är tanken att jag å min tyske kompis (puh, close call...almost wrote ur name there buddy) ska stompa 2.4c,d...pissar på den uppgiften. Känner mig rich nu, synd bara att jag måste spara pengar för hyran...hyra, det kan ni som bor hemma skatta er lyckliga att ni inte betalar...jag menar vem fan pallar punga upp 100miljoner i månaden? inte jag, vi borde slippa hyran på sommaren som de som bor i korridor får, iaf få 50%...fett fittigt av sssb.


Hur som helst så ska jag hit the showers nu och göra mig ready för att kramas med min tysk, vi ska glida runt i massageolja och elektroböcker, med "the white barry" i bakgrunden....hett, så hett.

För er som börjar se mönstret så yes, Alex återkommer i sovande ställningar rätt ofta...(no offense dude)

2 kommentarer:

Anonym sa...

coolt.. du har den :D black mamba

Alex sa...

yepp, den ligger i mitt nattduksbord :P