lördag 5 maj 2007

chillaxin

idag kicka vi det med min tyske kompis och emil...först så spela vi lite tv-spel under the day och käka schebab i solen på café soir, som för övrigt har världens bästa/godaste kebab. Lite senare mot kvällsningen så dök emils kvinna upp och vi spelade mer tv spel, tekken 4 bjöds det på...så jag och min tyske kompis spelade rätt hett, han ville ha revansch från 30-2 förnedringen som han upplevde för några helger sen...så det spelades om pengar och mjukglass...kan säga att jag är stolt vinnare av en mjukglass och 100kr efter ett bäst-av-fem heat som jag vann enkelt med 3-0...

Efter det så stod monopol på schemat...efter min andra runda så lyckades jag inhandla norrmalmstorg, YES! men det blev en liten kamp då jag inte ägde ett helt kvarter, men det löste sig till slut och jag stod som vinnaren efter ett gäng timmar. nu ska jag duscha och sen sleepa är tanken, redaktionsfoto imorgon och lägenhetsvisningar, PEACE

Inga kommentarer: