söndag 27 maj 2007

Gräv bort skåne

Haha, ja det är en kul sida...Väldigt kul initiativ faktiskt och lite skumt...lr ja, mycket skumt...Hur sm helst så var det tentapub igår...rätt sweet och mycket folk. Min tyske kompis hade på sig en fett sweet piké igår...jag känner mig nöjd nånstans...att han lyckades köpa en så snygg piké...im makin sum progress. När jag nu sitter och kollar igenom statistiken på sidan så är det faktiskt som så att jag har fler besökare från Malmö än från Stockholm?! Hur det kan gå till vet jag inte, men fränt är det. Så bigups till er där nere, och låt er inte grävas bort! haha, ja jävlar...imorgon är det mattetenta, är bakfull nu och lär plugga matte...det bådar inte gott. Solen skiner, jag vill ha min feta väska som jag beställt...verkligen perfekt för sommaren. Aja nu ska jag borsta tänderna och käka en snickers. Peace!

Inga kommentarer: