lördag 19 maj 2007

Jakten på sleepyheads final, del7

Utgång med avseende på jobb igår, inte alltför dumt...sjukt lite folk så dessvärre skrapade jag bara ihop 29 bilder vardera på Olssons Video och Storstad. En allmänt lugn kväll, på Storstad fann man något celebert besök, Daniel Breitholtz och Peter Swartling från Idol-juryn chillade vid baren. Fast dock ville de inte ställa upp på bild, Daniel var någorlunda på men Swartling var dessvärre bestämd. Tänkte att det är bättre att hålla mig på det torra och inte tjata med Swartling, ifall man ska bli Superstar yadidisay?!

En annan skum sak, fick precis reda på..lr ja igår...att min kompis sen barnsben Lars Berg ska gifta sig?! Grattis dude, hoppas jag är bjuden fast nåt säger mig att inbjudningarna redan är utskickade :( aja, hoppas du får ett bra brällop without my presence iaf! Nu ska jag hooka upp lite breakfast, kolla när vi har tvättid, glida in till stan, testa och köpa(?) en supersweet hoodie på cali, sen plugga svinet av mig i skolan-ish.

Här har vi dessvärre den sista bilden i bildserien, vi har inte haft lektioner på bra länge så det har inte blivit några fler shots. Emil stod för en skön slaggning på matteövningen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

pff, palla gå till skolan idag, det är fan stanna-hemma-och-kolla-på-tv-väder, knaaamsaying?

Anonym sa...

Im so good at sleeping....