måndag 28 maj 2007

En Hawaii med bearnaisesås tack!

Ost, skinka, ananas, banan och bea sås. Låter skumt men det var så sjukt gott...kan nog seriöst varit den godaste pizzan jag käkat. Hur som helst så lirades det även en massa Buzz igår, och Fifa 06...inte alltför roligt att spela mot emil som äger spelet, han är snäppet vassare än oss övriga. Så var det sista tentan idag, den diskreta tentan. Tanken var att vi skulle plugga igår men nej, vi spelade tv-spel istället. Men det verkar inte som om det spelade någon roll...som det ser ut just nu så får jag nog en 4a på tentan...SWEET! om jag har tur en 5a...fast det är inte så troligt. Imorgon är det redovisningar som vi ska sitta å lyssna på men sen är vi all done! Synd bara att det ska regna hela denna vecka, eftersom jag är ledig så kan det ju lika gärna regna.

Så sista veckan i estocolmo är inne, till helgen åker jag home till ludvika...temporärt för att tjäna lite pengar och bli berusad. Men för er som känner er förtvivlade så kan jag trösta med att jag kommer upp till sthlm några helger och säger hej...lr något.

PEACE

Inga kommentarer: