torsdag 22 februari 2007

til the sweat drops of my balls, skit skit skit

yepp, Chris Rock standup is the shit...orkar du inte se hela så rekommenderar jag fram till 04.11 typ...då är det bästa över. Hur som helst, lite halvseg dag...bara fysik, sen ett litet möte om vårat superhype projektarbete http://www.raffraff.com/hello.html en del av projektarbetet(det är en reklam).

Hur som helst så sänds sista O.C. avsnittet i USA inatt, så imorgon är det över så att säga...kan bli spännande. Funderar på när man ska lyckas planera in en resa till Brasilien detta år...fett klurigt...i sommar måste man jobba för att ha råd att punga upp den svindyra lägenheten som förmodligen ändå inte kommer användas förutom möjligtvis max några veckor, men jag är inte den som är den.

Hm, ikväll blir det Tacos och Blood Diamond, sweet...hoppas filmen är bra annars pissar jag på den...absurt, jag vet men så är det..eller? nej jag uppskattar de flesta komedier förutom drama filmer, för när de är dåliga så är de dåliga...komedier är fortfarande roliga på ett visst sätt...det är lustigt typ hur dålig storyn kan vara eller nåt...men drama filmer kan suga, exempel American Beauty.

2 kommentarer:

Anonym sa...

fu biatch, american beauty var en skön film. nu måste jag gå och kolla på tv och dricka te, är tydligen det man ska göra när man är assjuk.

Anonym sa...

WTF is skit!