onsdag 21 februari 2007

huvudvärk så det räcker och blir över

Vaknade med huvudvärk och stress, var tvungen att hinna med 7.11 tvärbanan för att komma i tid till skolan, som vanligt så lyckas man precis komma ut genom dörren och se tvärbanan åka förbi...fast det känns bra att få springa ifatt den ibland :P


Hade holografilaboration idag, rätt skoj...typ som att framkalla film. Har nu skrivit klart min restuppgift om ordet "neger" och det var rätt intressant actually, tyckte det var lite kul att 40-talister och tidigare årgångar fick lära sig i skolan att svarta människor kallades negrer. Jaja, måste diska och räkna fysikuppgifter :( måste fixa inlämningen till imorgon...annars får jag U i det momentet i kursen och får inte göra om det förrän nästa år, det suger.


Fett skönt att jag får bilen om 7 dagar (mamma och Janne) åker till Brasilien i en månad så jag ska ha den i en månad...slipper man åka tunnelbana med alla matkassar och grejor, NICE! Jag är sugen på nudlar, skulle sitta fint...men det får nog bli en annan dag...ska försöka trolla ihop en nice potatisgratäng med bacon, tycker man borde införa "Kiss the Chef" varje gång jag lagar mat..."Because I'm worth it!" nej, kanske inte.

Studentveckor i Åre, nudlar with beer was the shit.

3 kommentarer:

Anonym sa...

E väl bara att hälla vatten på dit håt o krydda lite så har du nudlar...


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAhAHAhAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH*host host harkel luuuuuuuft*HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

Anonym sa...

Who dat handsome m***erfucker next to you? :D

Anonym sa...

Ett. Jag kommer inte skaffa någon hankatt som kan styra upp läget. Flickan är ju bara ett år, knappt det. Hon får ta och vänta tills hon blir fjorton, som alla andra.

Två. Du har rätt. Antagligen kommer jag se ut som en överkokt hummer. Men det är inget jag erkänner i bloggen, vem ska då bli avundsjuk? :)

Tufft att du är fotograf btw. Är livet som det ska?