söndag 25 februari 2007

The Sellout

Sitter och försöker skriva på vårat kära projektarbete men har helt slut på idéer. Ska nog kolla på en film snart, känns som att det är dags. Denna vecka kan vara spännande, slutet av två kurser sker denna vecka..typ. Projektarbetsredovisning på onsdag och redovisning av p-uppgift i programmeringsteknik på fredag. Kan bli sweet, hoppas på en 5a på fredag. Sen bara att plugga satan hela helgen fram till den 7e..då är det dags för en fysiktenta som sedan ska smältas med en tentapub förhoppningsvis. Sedan flytta lite möbler åså med min bror och hem till ludvika å kicka it. Känner att fysiktentan börjar närma sig och det gör mig illa till mods, kan inte ett shit fortfarande å har typ 2 föreläsningar kvar, it's insane. i värsta fall så får jag försöka plocka den i juni när omtentorna är.


Fick ett litet glädjebesked med posten i fredags, årsrapport för mina fonder... +18,1% sitter fint i kassan, får hoppas på att det fortsätter i samma stil och inte sjunker...fast nåt säger mig att de kommer sjunka fett mycket detta år :/


känns som att det är dags att införskaffa ett par grillz, fett gangsta och kan va kul att ha till nån tillställning lr fo shizzle when we out pimpin dem bitches. Ni vet vad man säger..."and a whole top diamond and a bottom rolls golds"

Inga kommentarer: