fredag 23 februari 2007

darling

Då var större delen av dagen avklarad...fast det jobbiga återstår. Är sjuk och ska fota på Olssons Video och Storstad ikväll, visserligen är det nice att hänga med vakterna å chilla...men har huvudvärk å grejor...känner att jag inte orkar trängas idag, men man får ju betalt så jag kan offra mig. Jag har för övrigt klarat av min restuppgift om termen "neger" så nu är det avklarat

Så nu är O.C över...har sista avsnittet på datorn, känns ungefär som efter en Absinthe kväll jag hade i våras när kameran var fulladdad med bilder dagen efter och jag inte kom ihåg ett skit. Typ lite dåligt men samtidigt spännande, kan för övrigt posta ett smakprov från hur en absinthe-kväll kan se ut:

japp det var kul tror jag...ser så ut


Hur som helst så fotade jag Michelle Meadows idag (huvudrollen i Darling), det var slappt...vi satt å skämta runt på ett fik på söder och hon å Dunja (chefredaktör för Osqledaren) försökte få mig att dansa så michelle fick se...vi pratade om dans å hon å hennes pojkvän brukade tydligen tävla om vem som dansar fulast, quite amusing. Trevligt var det iaf, jag spelar basket med hennes kille i Mediasektionens basketlag så hon var våran enda groupie under KTH turneringen. Vi kom dessväre bara tvåa då Datasektionen hade nån dude som var 2,20 lång typ å nån annan som spelade i ligan...så vi kände oss sämre (domarna sög även). Medan jag väl är igång å postar bilder hit å dit så kan jag väl posta en bild på vårat team, yep jag står ut bland alla svart-vit klädda...dats how iz gonna b.

And yes, the ball iz spinnin (n it keeps spinnin n spinnin n spinnin spinnin...)

peace

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lite oklart varför du har censurerat bilden, jag har sett den and people, there's nuttin to see. Kan bero på att det är mörkt... eller?

Alex sa...

true words of a hater rite thurr^^...don't hate the player, hate the game

Anonym sa...

Vem som helst kan ju se att det e killen under dig som kastat upp bollen och du "håller" dit finger under när bilden tas så det ska se ut som att den snurrar på fingret... lamt försök alex... lamt...

Anonym sa...

shit vilken junkblog.