lördag 24 februari 2007

Go get em tiger

yep, har nu fotat klart...sitter å fyller i namnen på bilderna...snart klar, kanske...Hade inte käkat på hela dan så jag köpte en big bite på 7eleven, fett nice. hur som helst så följer en liten story om hur kvällen börjar här, it was quite amusing I must say:

Glider in på Storstad och får höra "go get em tiger" av vakten. Ställer mig i garderobskön för att dumpa kläder, slänger upp kameran å allt å ställer mig å väntar. Efter typ 3 min kommer det en kvinna å ställer sig bakom mig varpå hon efter typ 30sek frågar om jag är där för att fota professionellt(jobb) och jag svarar ja. Då säger hon att jag får vänta åså tränger hon sig före, jag försöker vara artig å säger lite snällt "ursäkta men jag måste jobba så därför borde jag egentligen gå före kön och inte hamna sist". Hon blir kaxig och säger emot och tycker att vi ska fråga resten av kön...så hon frågar damen framför mig som tydligen var hennes kompis, hon tyckte självfallet inte att jag skulle få gå före, "inte med den attytiden"...rätt lustigt, jag hade inte ens vart otrevlig lr sagt nånting knappt. jävla hynda/hyndor. I alla fall så står de å är uppkäftiga å jag står tyst å inte säger nåt, men efter ett tag så blir det hennes(liftwaffens) tur och hon får betala dubbelt för att hon har två jackor. Så står hon kvar å väntar på växeln när det är min tur, och självklart så betalar inte jag eftersom att jag jobbar. Men visst fan ska kärringen klaga på det också, fyfan ville sparka in pannbenet på henne å pissa henne i ansiktet...men jag gjorde det inte, borde nog gjort det. Varför ska man vara otrevlig mot någon som inte ens har öppnat munnen ens? asså fyfan tränger sig i kön å är fortfarande otrevlig, skulle jag träffat på henne på vägen hem hade jag kastat en snöboll på henne.

hur som helst så var det ganska normalt med folk på storstad fast det löd nån "Nej tack"-trend där så det blev inte många bilder. och på olssons var det lite ont om folk...så kortfattat så körde kvällen slut på mig å jag hoppas att kärringen blir påkörd på vägen hem (yup im angry).

Godnatt!

2 kommentarer:

Tyler Bonnie sa...

du hade ju inte träffat med snöbollen

Anonym sa...

Nej men han hade kunnat haft den på fingret... spinnin n spinnin n spinnin...

Btw, jag körde på två kaxiga damer på väg hem från stan igår natt? Du e skyldig mig tre hundra spänn...