tisdag 27 februari 2007

reeeeeeeemiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiix

famous, is wut i am...fick en av mina bilder publicerade på aftonbladet's vimmeldel igen :)
fast där är det bara en bild, och inte alltför bra...här finns det några bättre

Så idag är det en lång dag, lär hämta biljetter till Sthlm live, redigera ihop en reklamfilm med The Sellout, fixa ihop vårat projekt, plugga fysik, städa, diska...gah för mycket shit. Lägenheten ser ut som en röra med shit överallt, men det hör till studentliv antar jag? flottiga matlådor och räkningar överallt. Flott, går mig verkligen på nerverna...hur jobbigt är det inte att ta i en matlåda och den är flottig överallt, fingrarna blir flottiga, kläderna förstörda av flottfläckar...kort och gott, fyfan för flott. Imorgon får vi besök, mamma och janne kommer...fast de åker till brasilien på torsdag så det varar inte så länge...Känns lite taskigt att vi ska på Sthlm live den enda kvällen de är här...Men det tar nog bara max 2 timmar så det är lugnan. Börjar för övrigt känna mig rätt nöjd med min garderob, den börjar fyllas ut med nice clothes...fan va man slösar egentligen...Är det nödvändigt att köpa kläder för 1000kr> varje gång man får studielånet...jaja det är jag som gråter i sommar när jag inte har råd med hyran så det är lugnan.

Fick höra att en av mina kompisar back in Compton L.A hookade upp ett par ståplatser till Metallica, IN YOUR FACE (u know who u r) haha, nej men det löser sig...jag kan baxa ett par ståplatser åt dig my german friend. Men funderar starkt på att gå på Bustah när han kommer herr, även justin i sommar...vore coolt.

Sum1 got the munchies innan Matte 1 tentan (it's a beautiful pi(cture)g). Speakin of wich, ima go make me a semla.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Germans make me horny...

Anonym sa...

Var det här den bästa bilden du kunde hitta bitch?