måndag 19 februari 2007

Hero of the day

Hm...dagen började ju rätt fint iaf, jag hjälpte en gammal gubbe med rullator av tunnelbanan vid T-centralen...fick senare reda på att min kompis hade fått stå å hålla ett litet barn (som han inte kände) i handen när han åkte rulltrappa för att barnet inte skulle ramla...funny

Lyckades hooka upp min review idag ändå, fick betyg "Rest", wtf...vad betyder det? Men jag wrotade ett mail till läraren och förklarade lite saker med min uppsats som han tydligen inte hade förstått, som att jag använt ordet "neger" utan ironi eller kommentar. Måste man använda ordet neger i ett ironiskt sammanhang? idiot.
All Images © 2007 Alexander Biledt
Hade ett nice photoshoot förra veckan, fotade 10 skor från http://www.sneakersnstuff.com. Så lite smått otippat blev jag fett sugen på ett par nya sneakers, och kunde inte motstå frestelsen idag utan inhandlade ett par nya NBA Adidas Superstar Celtics (längst ner till höger på bilden), funkyfresh.

1 kommentar:

Anonym sa...

Yeah, första kommentaren ever :D Börjar ju ganska bra ändå, fast det är förstås ganska onödigt för mig att läsa din blog, du berättar ju allt ändå :P Oh well, ha på dig Superstarsen imorrn, I wanna see. Or kill you for em. Dunno yet...
PEACE!