måndag 19 februari 2007

The Pilot

Så, efter massa om och men så har jag nu satt in mig i bloggträsket för att se om det är något för mig. Kanske hade vart roligare om jag startat innan helgen för den var ganska innehållsrik. Är fotograf för sthlmsfinest.com så var so vanligt och fotade på Olssons Video och Storstad, rätt slappt...Skönt med duden som rökte en jolle precis vid dörren och sen försökte komma in igen.

Lördagen skulle va gamenight men var bara jag å en till så vi spelade tekken 4 å förtärde alkohol...det spårade ur men kul var det. Dagen efter spenderades i sängen, faktiskt i stort sett hela dagen, var uppe ett tag å städa plus köpte en kebab men annars låg jag i sängen å slacka...fett skönt.

peace

1 kommentar:

Anonym sa...

SNYGG SOM ATTAN! "I´m impressed, are you im,impressed?"