torsdag 15 maj 2008

Tentaplugg for the win!

Nu har det gått ett par dar så det är lika bra att jag smaskar in ett inlägg till, hade blivit minst ett i veckan om vi hade haft internetuppkoppling i min tyske kompis study room i skrapan, men det har vi inte. Dock så har vi luftkonditionering i form av att nåns spisfläkt är kopplad så all lukt kommer ut där. Så rätt som det är så luktar det mat, bränt, osv. Ganska awesome.

För er som har gått och längtat efter det så har jag äntligen börjat kolla på how i met your mother. jag kunde inte motstå när jag fick se två avsnitt ur säsong 2 och ska nu börja kolla på det här fo shizzle.

Jag har bara en fråga, och det är varför "humiliated" inte finns med som bild. Iofs så kanske det inte finns. Det stadiet har han nog aldrig upplevt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

terrified passar inte in där

Alex sa...

True, steven seagal är ALDRIG terrified.