tisdag 20 maj 2008

Season finale

Nu så här mitt i tentaperioden så känns det jävligt hopplöst. Till och med the greatest har börjat ge vika åt the almighty sanstat-tenta som är nu på fredag. Jag menar WTF?! Hur kan en sån kurs vara så jävla omöjlig? Som tur är så är omtentan redan den 2a juni, fast det som suger är att man måste spendera en hel vecka till pluggandes skit sanstat. Sannolikheten att jag kommer klara omtentan är ju inte heller stor om nästa vecka bjuder på skönt väder, och enligt statistiken så kommer d va fint väder nästa vecka :/ (funny joke, u know, since kussen (joke again :)) is called sannolikhetsteori och statistik).

Säsongsavslutning på oth's 5e säsong idag, FAN! Vilket skruvat slut, jag vill veta vem, hur (det går) och fdasuifdisaufjasd. Hatar säsongsavslut, fast de är ju så jävla bra.

Btw jag är förkyld, det är kass.

Fuck vad grym the professor är asså, god damn vad quick.

Inga kommentarer: