tisdag 20 maj 2008

indektenta down, sanstat-tenta to go...

Idag var det dags för indektentan. Man kan inte vara mer förberedd tror man, glider dit. Slår sig ner vid en bänk, och märker att man har glömt miniräknaren hemma. Som tur var så fick jag låna Johans "Gameboy-miniräknare" (yes en liten fnuttig en), tack Johan! Tentan sög allmänt, men resten av dagens var mycket bra. Först gick jag på stan en del med me julie, sen blev det tvätta för hela slanten, passade på att göra rent mina kicks när jag tvätta. Så nu är alla shiny white (okejdå inte mina superstars). Och det var även dags att se om den berömda fläcken gick bort från min piké...(trumsolo)....NEJ, det gjorde den inte. Inte ens efter två tvättar, misstänker att det behövs nog en del tvättar till för att den ska gå bort. Men jag har ett nytt försök nästa vecka, så då får jag tvätta den minst 3 gånger :)

Nu ska jag sova för mina fötter dödar mig, Godnatt!

Inga kommentarer: