onsdag 28 maj 2008

In the summertime...

Idag hade vi våran sista "lektion" för året, det var fyrornas redovisning av den sista kursen som man läser. Och den hade de i studio 2 på SVT, och yes det filmades och kanske sänds på SVT24. Så kolla efter en fager ung man i sina bästa år, krulligt hår har han också. Hur som helst så drog jag och min tyske kompis och kolla in lite solglasögon och sneakers efteråt för att fylla upp våra köpbegär, snyggt att min tyske kompis typ räddade ett ställ med WESC hörlurar som nån klantig budman typ lyckades ha ner. Eller ja, han räddade den inte, alla hörlurar åkte ju ner i backen iaf, men ställningen stod kvar.

Sen kastade vi lite amerikansk fotboll och studerade de där jävla fiskmåsarnas taktik att skita ner oss, vilka formationer de körde med osv. Ganska så advanced shit knaamsayin?!

Jag vill få reda på svaret till tentan jag hade i fredags, kan vara en skön börda att slippa bära runt på.

Jag vet inte vad jag ska skriva så istället bjuder jag på en mycket vacker bild på mitt "plakat" som jag fick när jag fyllde 13 som hängde på anslagstavlan i skolan, min kära mor plockade med mig plakatet på sin senaste vistelse i storstan så jag tänkte att jag var tvungen att ta kort på det och dokumentera innan den förstörs helt på nåt himla vänster.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe rockar world industries mössan droors huudien och baggy bralls, jag kommer ihågh det där. hade jag skrivit nåt ?

Alex sa...

FO SHO! du skrev "Ha Ha! Vilken lodisHa Ha! / lillstenis" och sen tror jag du har skrivit "Grattis alex"