lördag 10 maj 2008

Quarnevalen is today! 14.08!

Så jag sitter här och känner mig sjukt fullproppad, har druckit så jävla mycket folköl under veckan så jag har gått å blivit tjock, får banta resten av året om jag ska bli the same again :P
Nej men jag har precis vaknat, ska hoppa in i duschen och göra mig iordning, dock så återstår det ett problem. Ska man köra med jeans eller shorts idag? för det ska tydligen va 25c varmt i skuggan, och vi kommer ju gå i solen typ hela tiden. Det kommer göra det jävligt drygt med jeans, med betoning på jävligt. Så därför är shorts en jävligt bra pick, men å andra sidan så hinner man förmodligen inte hem emellan tåget och festen, dvs. no klädbyten, det man rockar ska man alltså rocka ikväll. Fast det kanske blir schysst med shorts? Var ju trots allt inte så farligt inatt. Aja, be there (on the streets) kl. 14.08 och beskåda det vi byggt under veckan.

Jag har bestämt mig, det blir shorts!

Bustah spelar idag, synd att man missar. Så här såg det ut förra året, kolla trycket med att alla hoppar, vi stod längst fram :)

PEACE

Inga kommentarer: