lördag 31 maj 2008

Stockholm Rock City

Igår var det celebert besök här i storstan...Jimmy och Dan the man var på besök, de skulle kolla på Kiss som hookade upp en fet konsert på stadion. Kvällen började bra med ett par öl här sen drog vi vidare in till stadion och stod och drack utanför. När fegisarna sen drog sig in på området så drog jag vidare till tc och min lady i baren. Jag kände att jag var in the zone så jag passade på att beställa en sån där öl (kwak) som man lär lämna in en sko för att få dricka ur det medföljande glaset.

Och GODDAMN vilken god öl jag drack, Westmalle (8) hette den. Den godaste ölen jag druckit, true story.

En sko och 30kr fattigare, men en god öl rikare :)
HAHA, ett ärligt misstag från Kiss's sida, eller vem det nu var som bestämde spelschemat...för er som inte ser, det står OSLO, SWE
hehe

Inga kommentarer: