onsdag 7 maj 2008

Byggveckan dag 3 och 4

Ytterliggare två dagar har gått och det har skrivits lite i bloggen. Sorry för det men det kommer efter denna vecka i guess. Eller ja, tentaperiod då så det kanske och blir lite tungt. Hur som helst, igår var det sumobrottning i turneringen, min tyske kompis ställde upp och lyckades ta oss ända till semifinal där han blev sönderkörd av en pigg snubbe. Vi laddade därför om inför dagens sega rally turnering och jag lyckades ta oss till semifinalen där jag förlorade mot en fett dålig snubbe, vet ej vad som hände men det gick helt enkelt inte med sig :(

Imorgon är det basket på schemat, och hoppborg, och givetvis en massa öl. Kolla in http://www.quarnevalen.se/vagn för att se bloggar från själva blyggplatsen och från alla bidrag. Det uppdateras lite bättre där än här.

Fy faaaaaaaaaaaaaaaaaaan vad jag vill ha den här t-shirten. Heads up för er läsare som bor i staterna, den som lyckas fixa den här tishan i size L åt mig kan få en kram. den kostar bara 31$ dvs ca 180kr.
PEACE

Inga kommentarer: