lördag 6 oktober 2007

Perfect, paow! whos ur daddy now?

Så bordspel/tv-spel stod på kvällens lista. Det började off med ett litet sweet Tekken 5 showdown starring me and my german friend. För att summera det hela blev det 29-9 till mig...Höjdpunkten av gamet var nog min perfect som mitt sweeta 6.1 surround vrålade ut ur högtalarna. Perfect, hur fint känns det inte...PAOW! Who's ur daddy now?! (yes, personalizin it)

Det lustiga var att han spelade 3 ronder mot sin flickvän också...och då fick han pisk 3ggr i rad...3-0 till henne blev det - "Hur känns det?" frågade jag, "typ som att bli kastrerad" svarade han...Yes indeed.

Sedan blev det Idol tittande och TP, vilket för övrigt jag och emil typ kom delad 2a på...av 3 lag...FUCK YEAH! Imorgon blir det railjam i centurm och sedan afterparty @ berns with MFM.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmm... can't help but notice att du glömde att berätta att jag och Nesma fick tre gånger så många trivials som ni :D :D :D