söndag 7 oktober 2007

weekend incl. railjam, tp and hungover

Yes så det var helgen, i fredags var det ett sweet trivial pursuit showdown...min tyske kompis och hans lady vann med 3grejor(yes vi var tvungna att avsluta innan vi hann spela klart). Gårdagen var desto mer intressant, då var det dags för frontline railjam inne i centrum, närmare bestämt plattan. Där hade de smällt upp wäsas två vanligaste? jibbobjekt, ett strait down rail på typ 6m och en down-flat-down box på lika många meter. Där trixades det så det bara stänkte om det. Vissa var riktigt nära på att landa med huvudet först i trappan, det hade vart mindre oskönt utan hjälm...men de missade trappan med några centimeter, lucky.

Sedan var det efterfest på Berns, fast till en efterfest krävs det en förfest..och den var held at my crib. Det blev tekken 5 och brew...bör nämnas att jag spöade Nicklas med bara en hand samtidigt som jag drack öl med den andra. Det var lite lustigt.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Saknar dig Alex

Alex sa...

Jag saknar dig också

Anonym sa...

jag saknar alex mer, bitch

Anonym sa...

seriöst jag saknar dig Alexander Odd Biledt

Anonym sa...

Hej är det här efterfesten.com