söndag 21 oktober 2007

day 4 of tentaplugg all by myself

Spenderade en mysig fredagskväll med fredrik framför mitt ps3 och lite skate. Passade även på att sova på soffan då sängen var upptagen av romina och hennes mamma som somnade innan fredrik gick hem. Lördagen var jag ensam, jag, min förkylning och mina böcker...och så småningom en banana med extra ananas och bearnaisesås på, yummi. Måste vart den mest effektiva dagen igår, tror det blev typ 5-6 timmar plugg...nice! men tilda suger fortfarande...damn det är sjukt mycket svårare än vad jag trodde.

Jobbiga är att jag nyss kollade lite på tryck tentan från förra året, den var också sjukt svårt...jag menar wtf, är det lagligt att ha två tentor med 2 dar mellanrum? (onsdag-fredag) damn.

Samtidigt drömmer jag mig bort i pauserna bland några gamla snowboardbilder från trips med the gang. Här är några sköna från när jag, henke, stenman åkte ner till fredriksberg och chilla med den i säfsen.

Denna bild är faktiskt tagen i mid-air av mig själv, jag känner en viss kärlek till den pga det

Inga kommentarer: