onsdag 3 oktober 2007

sleepin in class, tekken 5 and the kingdom

Rätt innehållsrik dag idag ändå...började med tilda föreläsning, satt å chilla med macen typ halva föreläsningen...andra halvan av föreläsningen sov jag typ...lite drygt faktiskt. Efter skolan så hookade vi upp gta san andreas och en adapter till ps2 minneskort så man kan kopiera över de gamla sparfilerna, så nu kan jag gama san andreas i väntan på det nya som kommer i mars :(

Synd bara att vi inte hann spela så mycket tekken 5 som vi ville...eller iaf inte jag, som den ansvarsfulle student jag är så var jag tvungen att diska och lagat mat. Känner mig väldigt nöjd i efterhand, maten blev fett bra. Hann spela i typ 45minuter...spännande, man är ju en junis igen...måste lära sig alla moves å grejor igen...blocka osv.

The Kingdom gick på bio idag, helt okej rulle, Jamie Foxx, my man! han är så ice cold i krigsscenerna...så calm...one hell fo a guy helt enkelt.

aja, för er som inte fattar kopplingen med bilden så kan jag säga att den är riktad mot de som ska ha spö i tekken 5.

Inga kommentarer: