måndag 1 oktober 2007

Officiell presskonferens angående rykten om tekken 4 beating

Det har cirkulerat rykten om att jag fick stryck på Tekken 4 7ggr i rad i fredags kväll. De ryktena stämmer till viss del, till mitt försvar kan jag säga att kontrollen var urladdad, jag hade fått i mig för mycket crunkjuice, min motståndare kunde bara ett move och det var att slänga sig på mig, och dessutom var hans nya flickvän närvarande och jag ville inte skämma ut honom framför henne så hon tror att han är en nolla.

Bör även nämnas att ovanstående fick stryk när jag inte hade fått i mig nåt crunkjuice. Btw så kommer inte jag ihåg detta utan har blivit uppdaterad av en kompis...som en vis man sa i en viss klassiker (Roadtrip) "Because if you can't really remember it, it never really took place".

Jag är redo för en match när som helst, var som helst...just bring it baby. as a matter of fact, jag sitter och väntar just nu. Kom hit så ska jag visa dig att the tides aren't turning
Bilden visar bara hur jag känner mig, redo att droppa in och whoop ur ass real good.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sitter och väntar spänt på nästa update om varför alex får stryk och det skriks ut "PERFECT" i hela rummet. It was beautiful I tell you all, almost cried some :D

Alex sa...

ja det är kul att du kan få perfekt en gång när man slägner sig på golvet 10ggr, samma move 10ggr...du måste känna dig stolt som spöade mig medan jag blundade och lagade mat samtidigt som jag spelade.

Anonym sa...

hahahahahaha alltid undanflykter, jag vill minnas att du såg lite förstörd ut där i typ en halvtimma :D

Alex sa...

japp, du vill minnas det, och jag vill ha en ny bil.