tisdag 30 oktober 2007

leopard, fresh hoodie, tishor, armani watch

Pengar rullar in som de ska kan man väl säga...någa chicks gled fram till mig idag å frågade vart jag hade hookat min tröja...kände mig poppis. Har även hookat upp nya mac os x...får se om jag vågar installera. Det kan va jobbigt om alla bilder skulle bestämma sig för att försvinna.

hur om helst så får vi tillbaks tildatentan imorgon, hoppas det går vägen...borde gjort det...eller? Jag funderar för övrigt på att öppna en tips mail där man kan maila in om tips jag kan skriva i bloggen, eller sleepyheads bilder...ska fundera mer på det.

Aja nu ska jag hooka upp mac os x leopard. moha!

1 kommentar:

Tyler Bonnie sa...

jag skulle gärna vilja se lite mer "a day in the life" bilder, t ex när du duschar, provar kalsonger (helst bilder närdu inte har några på dig) osv.