onsdag 28 oktober 2009

Dag tre på en ny period

Ja idag var det tänkt att jag skulle gå upp tidigt och masa mig iväg till skolan för att gå på en föreläsning för en ny kurs som jag ännu inte attendat. Dock så försov jag mig och min kära dam väckte mig inte så det blev inte så. Istället begav jag mig och bytte in spel mot Tekken 6 som kommer på fredag, så nu behöver jag bara hämta ut det. Och åkte självklart vidare till jobbet för att kolla om de hade fixat till mitt schema samt lämna tillbaksen blixt jag lånade.

Resten av dagen har jag programmerat, ganska lyckat faktiskt. Blev klar med första labben i en av kurserna som jag ännu inte varit på samt jag och adam blev äntligen klara med våran shader-labb. Dock så kommer vi bli totalsågade imorgon när vi ska redovisar skiten och inte kommer ha nån koll på vilka variabler som står för vad och vad vi har gjort. Sånt som händer om det var ett tag sen man gjorde labben.

Nu ska jag slagga, godnatt!

Tune of the day

Inga kommentarer: