tisdag 6 oktober 2009

This is a mans world

True dat, hähä. Nej skämt åsido...försöker bara komma på vad jag ska skriva, vad har jag gjort idag...förutom att ha spelat fifa 10 i sammanlagt 10 timmar så har jag lagat mat och diskat...och självklart kollat på en hel del serier. Imorgon blir det till att redovisa min och adams opengl labb samt börja lite på shaderlabben som ska va klar till nästa vecka.

Nu är det dags för sleepytime, stay black!

Btw nån som vet vad man bör vaccinera sig mot om man ska till sydamerika nu till vintern? Var ett tag sen jag vaccinerade mig och jag misstänker att det är dags att göra det igen.

PEACE!

Ytterligare en kandidat för bilder på väggen, Adam strikar en naturlig pose as always.

4 kommentarer:

Johannes K sa...

Vet fan inte what's going on på den här bilden. Romina ser ut som The Grudge, Adam ser ut att ha några extra kromosomer och jag ser ut som en jävla seriefigur. What I'm saying is... ja, den här ska upp på väggen

Romina sa...

Du kan vara en Grudge!!!

Grudge sa...

Förstår ni inte att det gör ont att bli använd som en förolämpning???

Alexss sa...

http://www.vaccinationsguiden.se/vaccinationsguiden/landrek_.asp?land=CL