onsdag 7 oktober 2009

But it wouldn't be nothing

Om man inte hade en woman som troublar en. Idag bestämde sig min sötnos för att glömma plånboken hemma vilket självklart innebär att jag måste åka och lämna den extra tidigt. Jag hann inte ens duscha rättare sagt. Och som grädden på moset så blev jag övertalad att åka med till IKEA och köpa svart madrasskydd som var slut sist vi var där. En busstur senare så är vi inne på IKEA och konstaterar att det svarta madrasskyddet fortfarande är slut, vilket suger rätt så jävla mycket monsterballe för det betyder att vi har åkt buss i 20 min i onödan för att sedan ta en 20mins busstur tillbaks. Dock så bjöd hon på käk inne vid skolan sen, bra gött med bullens pastasallad :)

Här har vi också en klassiker som måste upp på vägen...eller?

1 kommentar:

Emil sa...

Du vet att man kan ringa i förväg???

Om den e i svartvitt har jag inget emot att den kommer upp... ;)