söndag 11 oktober 2009

Tentaveckorna tornar upp sig

Dock så har inte jag någon salstenta vilket är sjukt skönt. Men jag har en hemtenta och ett gäng labbar som ska va klara tills dess. I helgen har jag jobbat en hel del, vi får finbesök av nån stor chef från tyskland eller nåt i veckan för inspektion så nu håller alla på att göra allt så fint som möjligt, rätt kul att allting blir rent och ordnat för en gångs skull.

Veckan som kommer ska jag probably bege mig till LA för att chilla lite och få tag i en frack. Kommer nog bli mysigt, var ett tag sen man var hemma. Kanske passa på att fira födelsedagen med mamma och bror min, jag fyller ju trots allt år rätt snart ändå och de kan ju tyvärr inte komma ner till födelsedagen så manf år väl göra det bästa av situationen.

Nu blir det till att mysa lite framför tv'n med ett glas vin och evan almighty...skön blandning, yepp. Funtar på lite popcorn också :)

Inga kommentarer: