måndag 5 oktober 2009

Three weeks to go

Nu är det bara 21 dagar kvar till dagen D. Yes det är alltså dagen då jag för 22 år sedan öppnade ögonen för första gången och även den dan då jag kommer gå på fin bal med frack och allt sånt. Igår var det kanelbullens dag, mycket sweet då min kära dam bakade några sjukt goda bullar. Hon börjar få koll på det där nu. Igår passade vi även på att kolla på G.I. Joe som har fått rätt blandad kritik. Jag tyckte (som vanligt) att den var helt okej, slutet var rätt wack men själva filmen allt som allt var nice då det var ständig action rakt igenom vilket är nice.

Jag har ett litet projekt på g här hemma, ska sätta upp sköna fest/umgängesbilder på väggen...en tanke jag har nu är att alla ska vara i svart vitt, så alla som har bra tips på slammin bilder från nåt vi gjort/varit med holla at ur boy.

Här är en av bidragen som kommer hamna på väggen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ursäkta! du kan vara en koll. pucko

Johannes K sa...

fo shizzle dawg. älgen kommer alltid förbli en klassiker