måndag 26 oktober 2009

22a gången gillt

Idag är det en speciell dag, det är nämligen min födelsedag. Beklagar den dåliga uppdateringen men jag har jobbat i helgen så det har vart fullt upp med sånt tjaffs. Idag vankas det bal, med frack och sånt, kan bli spännande. Hur som så är det mycket som ska göras, bland annat måste jag dammsuga golvet då vi var barnvakt i helgen (yepp, jag jobbade så teknikst sett var det romina som var barnvakt) åt hennes kusins barn. Han är rätt duktig på att smutsa ner golvet med allt möjligt, speciellt små kakbitar som fastnar under fötterna när man går på de, så hela vårt golv känns lite som en svensk badstrand.

Blev väckt imorse (no shit) med en liten kakbit som min dam hade bakat åt mig igår :) Och även en present, jag blev faktiskt lite förvånad...över att jag skulle få en present, dock så visste jag vad det var redan :/ Men det var ingen dålig present, det här är helt awesome. En Airport Express fick jag, vafan är då det? Jo en router. Har inte jag en router? Jo det har jag, men denna kan man koppla in förstärkaren till och streama musik till. Så as we speak så har jag redan kopplat in den och det hela funkar kaka! Skitbra, nu slipper man ställa ner datorn vid tv'n om man vill lyssna på musik på de stora högtalarna.

Nu blir det till att kolla på lyxfällan! Alles gut!

Bild från den tjugonde födelsedagsfesten.

Inga kommentarer: