måndag 2 november 2009

Innehållsrik helg

Helgen har minst sagt vart innehållsrik. I fredags var det fullt upp hela dagen med skola och sen direkt hem och svida om för att gå på flygsektionens slutfest vilket var awesome. Jag lyckades även bli riktigt wasted vilket var fint, dock inte dagen efter då jag la en pizza utanför en bensinmack i barkarby och sedan mådde skit hela dagen. Vilket inte var så passande i och med att jag skulle på studentfest på kvällen. Men det styrde jag upp så det gick vägen sen. Blev dock inte lika vilt som dagen innan utan en lagomt go fylla i ludvika med tillhörande kebabpizza på sole mio efteråt.

Nu börjar skolan sätta igång igen, dags att dra på mig jobbarhandskarna och börja med alla jobbiga labbar jag har. De två sista som jag står inför nu verkar vara rätt jobbiga. Dessutom blev jag assfucked på första labben då jag trodde jag var dunderklar men hade missat en liten grej och fick då komplettera innan nästa vecka...så jag skummade igenom labpeket lite snabbt och åtgärdade det jag trodde var fel. Men det var ju inte felet och jag fick då snopet beskedet att jag "bara" fick 6p av 7p möjliga...egentligen är uppgiften på 5p men man kan få två extrapoäng om man lämnar in den innan deadline. Men men, lämnade iaf in uppgift två idag och den har jag 7p på. Ska bara se till att försöka klara av extrauppgiften på den så jag får sammanlagt 10p på den.

Nu blir det till att slagga, imorgon vankas det programmering hela dan. Godnatt!

Så här såg jag ut i fredags/natten mot lördag. Vet inte riktigt vad jag håller på med. Ser ut som att jag sover/luktar mig själv i armhålan/"dansar"

5 kommentarer:

Tequila sa...

det är ju pingis serven ju... barnet som spelar pingis...

Emil sa...

Möjligtvis ett smått retarderat barn som spelar pingis...

Johannes K sa...

kanske ett barn från... tjernobyl?

Tequila sa...

ja så heter det...
tjenobylbarnet som spelar pingis, servar.

Emil du kan ju inget....

alla kan väl pingisserven

Emil sa...

Ett retarderat barn från tjernobyl som spelar pingis skulle jag väl vilja beskriva det som... Så ett halvt rätt var och jag kan visst någonting. Jag kan mer latinska namn på fiskar en någon annan i min bekantsskapskrets!