lördag 26 januari 2008

träningsvärk

Igår hookades det gymkort, yes jag ska bli deffad, jag vet att mina guns redan nu är galet stora men de måste få lite mer kraft. Så friskis&svettis är the shit, jag är helt lam i kroppen, men om nåt år eller så så är jag biff. 2500kr kostade det, kul...nu har jag 4,82kr kvar på kontot, sparkontot är inräknat. jag är öppen för donationer, bara att höra av sig så skickar jag kontonummer och cleringnr :)

Hur som helst så hookades det en annan galet sweet grej igår, PAPERCUT under nageln. Det är faktiskt lika skönt som det låter, bara det att det gör ondare med tiden.

För er som förresten undrar över hur pass fuckin awesome mina nya sneakers är så kommer det här, och ja, det är en collactable. so here i present to you, my own X Ryo the Skywalker

Inga kommentarer: