söndag 27 januari 2008

paranoid park

Bio var gårdagens höjdpunkt, paranoid park rättare sagt. Den var faktiskt skitsnyggt gjord, det kan vara den mest artistiska film jag sett med skumma vinklar och skumma ljud för att framhäva känslor etc. hur som helst, den var skitbra också så den lär ni se.

sen blev det lite hangaround på söder innan det begavs sig hem till my crib. Vi bestämde oss för ett parti tp, och för en gångs skull så vann jag, stort. här är min tårta bredvid min tyske kompis tårta :)
skön fråga

4 kommentarer:

Anonym sa...

Alex fick ju "TP for age 1-5" därför de ser ut som de gör, vi andra körde på normal. It's true!

Alex sa...

Ajo, fast sen var det inte jag som fick PS3 frågan? eller så kanske det var jag som smaskade hem svåraste konst & kultur frågan om jag inte minns helt fel? eller vart är samuel becket begraven den bruna faran?

Anonym sa...

En fråga som ni hade haft tidigare yeah, awesome skills man! :D

Alex sa...

i vilket fall som helst så plockade jag sexor...hur många trivials hade du när spelet var slut? var det 0 eller var det noll?