tisdag 29 januari 2008

Ja varför inte egentligen?

"men varför supa ner mig på en båt ? när du bara kan ta ut mig på en middag på gondolen eller nåt o sen dra hem o knulla skiten ur mig ?"
Ja det är egentligen frågan, varför inte bara göra det. Detta är sagt av en av mina väldigt efterföljsamma (is that a word? now it is) groupies, så är en middag på gondolen bättre än en billig kryssning?

Idag blev det officiellt, adam är sämst på risk. han skulle vunnit nästa runda om inte vi hade eliminerat honom. Men vi var tvungna att gadda ihop oss och räkna ut vilka rutter osv vi var tvungna att ta för att döda honom så han inte vann spelet...och våran mästerplan lyckades, sucks to be adam. Nu ska jag slagga i min 5"3foot breda säng, det är quite comfortable...akta så du inte ramlar ur din 90 säng (valfritt namn, exempelvis adam eller min tyske kompis)

"Hey pretty baby with the hiiiiiiigh hills on..."
http://www.youtube.com/watch?v=sEU9Q8NlOiY&feature=related

1 kommentar:

Anonym sa...

do not I repeat do not underestimate the power of stupidity and do not make fun of a 90 bed since it keeps your warm at night.