fredag 11 januari 2008

kippar efter andan.

Så nu är jag mitt inne i (om)tentaplugget. Tentorna är om 3 respektive 4 dar och det ser (inte) ljust ut. För er som vill veta så känns fotot ganska bra, trots att jag typ bara gjort 3 tentor. Känns inte som att man behöver kunna så mycket mer. However, matten är en bitch. Fast det börjar gå ganska bra nu när jag kör extentorna och förhoppningsvis går det bra på måndag.

hur som helst, lite nyheter. Som ni vet så är jag en prylbög och jag måste ha det senaste innan det ens är det senaste (think about it). Det senaste nu, som inte ens har blivit det senaste för prylen lanseras inte i sverige förrän i vår/sommar. That's right people, the new Dualshock 3 control for Playstation 3 with RUMBLE!!! För er som inte vet så finns inte skak på de playstation 3 dosorna som går att köpa i affärer, men sony har därför släppt en dosa med skak...fast än så länge bara i japan/kina. Så därför tog jag modet och beställde hem två stycken (adam beställde också en) för strax över 400kr/st beroende på kursvärdet. Och till våran förvåning som damp de ner i brevlådan, eller ja, rättare sagt så fick jag gå och hämta ut de vid "Pressbyrån, Lugnets allé" som det så fint heter. Det roliga med den här historian är att man kan köpa dosor till ps3 utan skak här i sverige för 549kr på game och eb-games. billigaste haket är webhallen för 419kr. Så kort och gott, jag är chefen.

Helgplanerna ser ut att vara följande:
Lördag:
Vakna tidigt 9-10
plugga
äta mat
plugga
kolla på film
sova

Söndag:
Vakna tidigt 9-10
plugga
kolla på mat
plugga
sova

scary shit.

Inga kommentarer: