torsdag 24 januari 2008

Chefen checkade tydligen in på 1h 40min

Igår morse slog jag upp datorskärmen och fann till min förvåning att min lärare i foto hade svarat på mitt mail angående mitt resultat på tentan jag skrev förra veckan. 35 friska pinnar av 50p = C = 4. Verkar även som att det gick vägen på matematiken, dock så är det inte fastställt än...

Hur som helst så gled jag och adam på en jävligt kylig promenad imorse för att inhandla burnout paradise på siba för 579kr...yes its true, amzing price...till skillnad frn 699kr på alla andra affärer. Men smartskaftet till chef hade tydligen bara beställt in xbox360 versionen av spelet och inte ps3...så vi fick helt enkelt vända på kropparna och bege oss ut till nästa affär, som var pccity, de var inte heller med i svängarna. Så sista hoppet var elgiganten, som till synes inte verkade ha det alls..men efter att vi frågat i kassan visade det sig att det skulle liga 7st exemplar av spelet nånstans, och mycket riktigt så låg de på lagret. Efter en kvick tur till lagret så checkade vi ut de för endast 499kr!!! its insane...hur som helst så har jag typ knappt hunnit testa det, men det verkar lovande.


Godnatt

Inga kommentarer: