söndag 6 januari 2008

comin live from stockholm

ja det har vart dött här ett par dar, kan vara för att jag sitter och (om)tentapluggar, på riktigt. Satt i hela 7 timmar idag och pluggade matte. Matte är faktiskt riktigt trist, förstår inte varför vi läser det...egentligen, vad fan ska man med en integral till sen när man väl står där i kassan på McDonald's och säger "Hej och välkommen till McDonald's. Vad vill du beställa?" Man behöver inte kunna nå partialbråkuppdelning för att hälla i pommes frites i en liten pappkartong. Men man kan behöva veta lite om hållfasthetslära om man ska börja bygga hamburgare, för att inte nämna hur fan drickan kan hålla sig i behållaren, det är ju bara papper...faktiskt, om än ganska tjockt.

Hur som helst så ser min vardag ut som så:
Vakna när fan jag vill
Käka frukost strax därefter, synd bara att jag har slut på skinka kom jag på nu...
borsta tänderna alternativt börja plugga på en gång för att jag blir så jävla sugen när jag ser matteböckerna ligga och vänta på mig
Käka mat
Paus nån gång också
Kolla på film/spela tv-spel/ligga i soffan och surfa på internet till sent och sen slagga alternativt skriva blogginlägg och sen slaggapå väg hem för att plugga, är lika pigg i verkligheten som på bilden

3 kommentarer:

Anonym sa...

älskar dina framtidsplaner

Anonym sa...

wtf, skriv nåt nytt yo

Anonym sa...

det heter hej och välkommen till macdonalds! vad får det lov att vara?!