onsdag 19 december 2007

jullov, 08-södertälje = 101-94

Nu är det finally jullov, känns inte riktigt som det faktiskt men det kommer väl snart. 35dagar långt är lovet tydligen, fast för mig som har två omtentor så lär jag väl dra av typ 10 dar eller nåt för att plugga :( Jag fick tillbaks min rörlig bild tenta häromdan också, 33p/50p...så jag klarade den också. Bara fototentan som jag lär ta i jul. igår var det match, jag och min tyske kompis gick...började helt okej, 08 hade ju övertaget hela matchen igenom men i slutet så börja södertälje närma sig, men som tur var så avslutades matchen på topp med en fet dunk från 08s sida, 101-94 slutscore.

Fan va det verkligen suger att det inte är nå snö ute, det känns inte alls som jul. Ungefär som första gången jag firade julafton i brasilien...Jag hade ingen aning om att det var julafton förrän pappa kom och sa att vi skulle öppna paketen. Det är inte samma julstämning som när man sitter hemma hos farmor och har 4dm snö utanför fönstret. Men det var väl länge sen det var så...som tur är så drar jag norrut nu till julen och har jag tur så faller det förhoppningsvis lite snö där till julafton.

så mysig video...

1 kommentar:

Anonym sa...

25-35 dagar jullov??!
vilken lyx!
jag kommer enbart att ha jullov på julafton då jag måste laga mat etc. inte ens på nyårsafton blir det någon ledighet.