fredag 14 december 2007

christmas is near

En hemlighet, jag har köpt klart alla mina julklappar (typ), och det känns rätt sweet då mitt cashflow börjar svika nu känner jag, men snart så får man både julklappar och csn bidrag...om än ett litet mindre csn bidrag men ändå...i januari kommer det stora sen :)

Hur som helst, jag är även klar med entourage..vilket suger balle och är nu inne på andra säsongen av heroes...jag är fortfarande inte så hooked som jag trodde jag skulle bli...vad är det som är så speciellt, jag kollar mest bara för att få se hayden panettiere...är det det som är så speciellt? Varför finns det ingen serie som fängslar en som O.C gjorde? Varför?!

It's over baby, you can relax now.

4 kommentarer:

Anonym sa...

vad var det jag sa ?!

Anonym sa...

OC suger pung, kolla på One Tree Hill istället...

Anonym sa...

ja den serien är sjukt bra.............................

Alex sa...

OC är the shit and dont u dare say otherwise...